Autor |
Wiadomość |
cruiselight |
Wysłany: Pią 11:32, 10 Cze 2005 Temat postu: |
|
217.172.179.20:27960..to ip niemieckiego serwera ale na patchu 2.60..mapy podstawowe + caen i suply depot lub venecja nie pamietam dokadnie...graja same szkopy i zajiebiscie POLAKÓW tam nie lubia..kicka sie nie dostaje ale za to mozna z nimi pobluzgac na ogolnym podczas gry fajny klikat ogolnie..hahah |
|
|
N!ghtmare |
Wysłany: Pon 5:07, 06 Cze 2005 Temat postu: ... |
|
---> no wiesz bo myśle że niemcy to rasistowski naród a Ty tak nam przysłodziłeś |
|
|
cruiselight |
Wysłany: Czw 17:33, 02 Cze 2005 Temat postu: |
|
poza tym to był niemiecki serwer jak im napislaem po wygranej na fuelu"polen polen uber alles "dostalem kicka-k***wa ciekawe za co? LOL |
|
|
N!ghtmare |
Wysłany: Czw 17:29, 02 Cze 2005 Temat postu: :D:D:D:D:D:D |
|
<hahahahahahahaha> |
|
|
cruiselight |
Wysłany: Czw 17:16, 02 Cze 2005 Temat postu: |
|
niby tak...na oasis słabo widac lezacych alliesów...a gralem na serwie gdzie niemy wygladali jak zolnieze gromu i na radarze tzreba bylo ich z latarka szukac obraz rozjasnialem sobie rzucajac granaty pokatach.. |
|
|
N!ghtmare |
Wysłany: Czw 17:13, 02 Cze 2005 Temat postu: :) |
|
no nie dość że refleks ale i opowiedni widok bo jak nie widzisz kolesia który wali Ci hs to nic nie pograsz, odpowiednie rozjaśnienie obrazu i jego wyostrzenie no i pare innych bajerków w cfg to podstawa, masz to to teraz ćwicz refleks celność i całą reszte |
|
|
cruiselight |
Wysłany: Czw 17:10, 02 Cze 2005 Temat postu: |
|
hmm ja od ponad roku gram na fabrycznych ustawieniach dzis kumpel robi mi krwe przy hicie na ekranie nawet szerszego obrazu nie mam ..refleks podstawa przetrwania:) |
|
|
N!ghtmare |
Wysłany: Czw 15:47, 02 Cze 2005 Temat postu: heh... |
|
ja nie nażekam na kompa jade teraz na Radeonie 9200 i mi wystarcza heh i nie kombinuje też z cfg |
|
|
Dar/< |
Wysłany: Śro 15:24, 01 Cze 2005 Temat postu: |
|
no całkiem dobre cfg :] tylko ja musze grafike zjechać na maksa zeby wyciągnąć chociaż te 30 fps :[ |
|
|
Degrelle |
Wysłany: Śro 15:22, 01 Cze 2005 Temat postu: config |
|
O to mój prosty config.Raczej nie potrzebuje cudów gdyż na moim sprzecie w rozdzialce 1024/768 na max detalach wyciągam spokojnie 75fps
// +-------+
// + Bindy +
// +-------+
bind BACKSPACE "vstr select_team"
set allies_binds "bind PGDN vstr b_medic; bind PGUP vstr b_enginer; bind END vstr b_fieldops; bind HOME vstr b_covertops"
set axis_binds "bind PGDN vstr r_medic; bind PGUP vstr r_enginer; bind END vstr r_fieldops; bind HOME vstr r_covertops"
// +-------+
// + Klasy +
// +-------+
set select_team vstr allies
set allies "echo ^2<Allies> ^7team selected; vstr allies_binds; set select_team vstr axis"
set axis "echo ^1<Axis> ^7team selected; vstr axis_binds; set select_team vstr allies"
set b_soldier1 vstr bs1
set bs1 "team b 0 5 8;set b_soldier1 vstr bs2;echo ^2<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^2Panzerfaust"
set bs2 "team b 0 35 8;set b_soldier1 vstr bs1;echo ^2<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^3Mortar"
set b_soldier2 vstr bs3
set bs3 "team b 0 31 8;set b_soldier2 vstr bs4;echo ^2<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^4MG42"
set bs4 "team b 0 6 8;set b_soldier2 vstr bs5;echo ^2<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^1Flamethrower"
set bs5 "team b 0 8 37;set b_soldier2 vstr bs3;echo ^2<Allies> ^4*^2Soldier^4* ^7with ^7Thompson"
set b_medic "team b 1 8 37;echo ^2<Allies> ^4*^1Medic^4* ^7with ^7Thompson"
set b_enginer vstr be1
set be1 "team b 2 8 37;set b_enginer vstr be2;echo ^2<Allies> ^4*^6Engineer^4* ^7with ^7Thompson"
set be2 "team b 2 24 37;set b_enginer vstr be1;echo ^2<Allies> ^4*^6Engineer^4* ^7with ^4M1 Garand"
set b_fieldops "team b 3 8 37;echo ^2<Allies> ^4*^3Field Ops^4* ^7with ^7Thompson"
set b_covertops vstr bc1
set bc1 "team b 4 25 37;set b_covertops vstr bc2;echo ^2<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^2M1S Garand"
set bc2 "team b 4 33 37;set b_covertops vstr bc3;echo ^2<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^3FG42"
set bc3 "team b 4 10 37;set b_covertops vstr bc1;echo ^2<Allies> ^4*^5Covert Ops^4* ^7with ^7Sten"
set r_soldier1 vstr rs1
set rs1 "team r 0 5 3;set r_soldier1 vstr rs2;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^2Panzerfaust"
set rs2 "team r 0 35 3;set r_soldier1 vstr rs1;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^3Mortar"
set r_soldier2 vstr rs3
set rs3 "team r 0 31 3;set r_soldier2 vstr rs4;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^4MG42"
set rs4 "team r 0 6 3;set r_soldier2 vstr rs5;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^1Flamethrower"
set rs5 "team r 0 3 38;set r_soldier2 vstr rs3;echo ^1<Axis> ^1*^2Soldier^1* ^7with ^7MP40"
set r_medic "team r 1 3 38;echo ^1<Axis> ^1*Medic* ^7with ^7MP40" //mp40 + akombo lugars
set r_enginer vstr re1
set re1 "team r 2 3 38;set r_enginer vstr re2;echo ^1<Axis> ^1*^6Engineer^1* ^7with ^7MP40"
set re2 "team r 2 23 38;set r_enginer vstr re1;echo ^1<Axis> ^1*^6Engineer^1* ^7with ^4K43"
set r_fieldops "team r 3 3 38;echo ^1<Axis> ^1*^3Field Ops^1* ^7with ^7MP40"
set r_covertops vstr rc1
set rc1 "team r 4 32 38;set r_covertops vstr rc2;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^2K43"
set rc2 "team r 4 33 38;set r_covertops vstr rc3;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^3FG42"
set rc3 "team r 4 10 38;set r_covertops vstr rc1;echo ^1<Axis> ^1*^5Covert Ops^1* ^7with ^7Sten"
//by przemq 11.08.2003
//EOF
/seta rate "25000"
/seta snaps "40"
/seta cl_maxpackets "60"
/seta cl_timenudge "-10"
/seta NET_NOUDP "1"
bind i "vstr fpslimiter"
set fpslimiter vstr fpsl3
set fpsl1 "echo ^8maxfps @ ^143; com_maxfps 43; set fpslimiter vstr fpsl2"
set fpsl2 "echo ^8maxfps @ ^172 ^8(default); com_maxfps 76; set fpslimiter vstr fpsl3"
set fpsl3 "echo ^8maxfps @ ^1125; com_maxfps 125; set fpslimiter vstr fpsl1"
////
// pmove_fixed 1/0
///
bind o "vstr pmove"
set pmove "vstr pmoveon"
set pmoveon "pmove_fixed 1; echo ^2pmove_fixed ^OON; set pmove vstr pmoveoff"
set pmoveoff "pmove_fixed 0; echo ^2pmove_fixed ^OOFF; set pmove vstr pmoveon"
bind h kill
/pb_system 1
/set pb_security "1"
/set name
/set cl_allowDownload "0"
/bind k reconnect
nowe/testowane
/set particles 0
/set atmospheric 0
/set cg_bloodTime 0
/set cg_blooddamageblend 0
/set cg_showblood 0
Moze sie pochwalicie swoimi;) |
|
|